2012/12/29

I. "Do pięciu liczę, znikaj ! "

Postanowiłam zrobić cykl postów z 5 blogami, stronami, artykułami, czymś co mnie po prostu urzekło i oczarowało. Myślę, że taka forma posta będzie co miesiąc. Tematyka kompletnie różna. Koniec pisania, zapraszam do przeglądnięcia ;)
P.S. Następny post - filmik z ćwiekowym DIY !


1. KAYTURE - przepiękne zdjęcia Kayture. Urzekła mnie w tym poście totalnie, nie można się na nią napatrzeć. Uwielbiam.

2. KAROLINA BASZAK - Karolina Baszak testuje kosmetyki firmy MAC przy okazji robiąc dzienny makijaż . Niestety w Polsce nie można ich dostać. Miałam możliwość używania ich pędzli i fakt, są naprawdę dobre, ale według mnie to cenowa przesada. Jest dużo firm, które oferują tanie pędzle i również są świetne. Ja akurat teraz używam z firmy Hakuro i Kozłowski , ale mogę jeszcze spokojnie polecić Eco Tools.

3. MADDINKA - Maddi i jej sesja z drugą połówką. Lekko, inspirująco i z humorem. No czy oni nie są po prostu uroczy?

4. ANN-MEER - pralinki robione w domowym zaciszu. Ponoć nie jest to aż takie trudne na jakie wygląda. Wiem, że boom na prezenty właśnie minął, ale zawsze jest okazja, żeby komuś sprawić trochę radości ;)

5. MAJA SABLEWSKA - Maja Sablewska poleca akustyczną wersję Rity Ory ( może nie powinnam tego odmieniać?). Bardzo mi przypadła do gustu, lubię jej głos, a tutaj w wykonaniu nie-teledyskowym, bez tego całego blichtru i szmerów bajerów urzeka. Maja poleca także muzyka Matta Cardle, pierwszy raz o nim słysze. Piosenka ok, spokojna, ładna, ale nie zachwyca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz